okładka

okładka
O moich wnętrzach, pomysłach i inspiracjach, o kawałku mojego życia, części mnie samej, procencie moich marzeń i pierwiastku mojej duszy...

wtorek, 24 marca 2015

Z wizytacją

Jakiś czas temu byłyśmy z Helą na wizycie u cioci Ewy i kuzyneczki Aneczki. Hela uwielbia odwiedzać kuzyneczkę, bo ta nie dość, że ma cały zastęp innych niż Hela zabawek, to w dodatku UWIELBIA się przytulać, co zdecydowanie kradnie Heli serducho :-). Hela czuje się wtedy bardzo dorosła i choć na chwilę staje się „starszą siostrą” – bo to właśnie, ku naszemu przerażeniu, ostatnio zaczęło być marzeniem naszego dziecka :/ Ja natomiast, z racji tego, że kuzyneczka Aneczka ma piękny pokoik (czytaj: tapetę i listwy :-)), zabrałam ze sobą aparat i za przyzwoleniem cioteczki, porobiłam trochę zdjęć, żeby go Wam pokazać :-).










Do następnego:

poduszki, lampa, lampka, pufa, pompony: http://madebymama.com.pl/
wózek, baranki, drewniany konik:http://woodu.pl/


6 komentarzy:

  1. Przejrzałam twojego bloga i jestem zachwycona:) Będę zaglądać częściej a tymczasem zapraszam na candy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie :). Oczywiście, że wpadam na Candy!! ;-) --> świetny blog.

      Usuń
  2. Uroczy ten pokoik i tak wszystko do siebie pasuje.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, przekażę właścicielce ;-) Pozdrawiam.

      Usuń
  3. jeśli ktoś lubi promować podróbki o bardzo niskiej jakości to może i się podoba...
    ogólnie blog bardzo fajny, tylko może warto sprawdzić rynek zanim się coś postanawia promować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj :) Nie wiem dokładnie o jakich podróbkach niskiej jakości piszesz, bo akurat te, z którymi miałam przyjemność mieć styczność są bez zarzutu :) Są dokładnie takie jak na zdjęciach. Pozdrawiam.

      Usuń