okładka

okładka
O moich wnętrzach, pomysłach i inspiracjach, o kawałku mojego życia, części mnie samej, procencie moich marzeń i pierwiastku mojej duszy...

środa, 4 lutego 2015

Żeby wygrać, trzeba grać!

Ktoś całkiem nie głupi to wymyślił. J Ostatnio solidnie pozazdrościłam kilku wygranym ogłaszanym na blogach i ulubionych stronach internetowych, więc sama postanowiłam wziąć udział w konkursie. Otóż: wzięłam udział w losowaniu nagrody ufundowanej przez made by mama (http://madebymama.com.pl/), którą były literki do pokoiku dziecięcego. I co? I wygrałam! J 
 Świetnie się złożyło, bo powoli oswajam się z myślą przeniesienia Heli do większego pokoiku, gdzie zmieszczą się jeszcze biurko, szafa itp, a niestety te aktualne literki, za nic nie będą pasowały. Postanowiłam pokazać Wam jaka będzie koncepcja tegoż pokoiku, pomimo tego, że nie ma jeszcze mebli J - całe szczęście łóżeczko nie wylądowało jeszcze na strychu, więc miało mi co do zdjęć pozować. J
A że uparłam się na szare i blado-różowe dodatki, to idealnie przypasował mi jeden z wieeeelu wzorów jakie posiada made by mama J A taki oto :










Literki są bardzo leciutkie, na taśmie dwustronnej i jeśli przed ich przymocowaniem do ściany, czy tapety, na chwilę przykleimy je do jakiegoś bawełnianego materiału, to pierwsza warstwa kleju zejdzie i w razie czego spokojnie będzie można je z czasem ściągnąć bez uszkodzenia powierzchni pod spodem.

Do następnego Kochani!






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz